Mezinárodní internetový marketing je soubor řešení, služeb a nástrojů, které vám pomohou prosadit se za zahraničním trhu. Chcete zvýšit prodej nebo návštěvnost stránek? Potřebujete posílit značku? Nevíte, jak komunikovat se zákazníky? Vsaďte na mezinárodní marketing od SOVA NET a splňte si své internetové cíle i v zahraničí.

Vyberte si ze zvýhodněných marketingových balíčků nebo si služby poskládejte sami podle svých představ. Co všechno v rámci mezinárodního marketingu nabízíme?

Analýza poptávky

Když chcete být úspěšným obchodníkem, musíte vědět, co prodávat a komu. Analýza poptávky je základním stavebním kamenem každé marketingové strategie. Najdete v ní užitečné informace o budoucích zákaznících i obchodních partnerech – po čem touží, za co jsou ochotni utratí peníze i kde je najdete.

Analýza nabídky

Víte, jaké jsou vaše výhody a nevýhody, v čem se lišíte od konkurence a jaký je prodejní potenciál vašich produktů nebo služeb? Na trhu nejste nikdy sami, proto své okolí musíte dobře poznat. Analýza nabídky obsahuje zhodnocení internetových stránek a marketingových nástrojů konkurence.

Zhodnocení projektu na základě analýzy nabídky a poptávky

V rámci zhodnocení projektu odpovíme na otázky, zda jsou vaše internetové stránky konkurenceschopné, zda obsahují všechny materiály, které mohou jejich návštěvníci potřebovat a zda jsou dostatečně uživatelsky příjemné.

Vytvoření marketingové strategie

Každá společnost je unikátní. Marketingovou strategii vám proto vytvoříme na míru – přesně podle vašich požadavků a potřeb. Na co všechno se můžeme v marketingové strategii zaměřit?

  • zvýšení prodeje
  • posílení značky
  • zlepšení komunikace se zákazníky
  • vytvoření image firmy jako odborníka
  • a mnoho dalších cílů

Součástí marketingové strategie přitom může být tvorba mediaplánu, e-mail marketing, PPC a bannerová reklamní kampaň, SEO nebo třeba linkbuilding.

Vyhodnocení efektivity a úprava marketingové strategie

Díky moderním analytickým nástrojům můžeme snadno a rychle vyhodnotit, odkud zákazník na vaše internetové stránky přišel, o jaké informace se zde zajímal a jestli jeho návštěva vyústila v objednávku nebo třeba vyplnění kontaktního formuláře. Statistická data navíc slouží jako podklad pro úpravu marketingové strategie a zvyšování efektivity marketingových aktivit.

Chcete získat podrobné informace o mezinárodním internetovém marketingu? Kontaktujte nás!

Jaké marketingové trendy hýbou
světem internetu?
Vyberte si zemi a přečtěte si více!