Jeden z nejzajímavějších obchodů současnosti - přesně tak někteří odborníci označují začínající spolupráci mezi společností Microsoft a Yahoo, která se stala licencovaným uživatelem vyhledávače Bing. Poznají uživatelé rozdíl ve vyhledávání?

 

Yahoo se vzdala vlastního vyhledávacího enginu - pro vyhledávání bude nyní využívat Bing. Díky spolupráci s Microsoftem společnost Yahoo nejen ušetří, ale také zkvalitní vyhledávání. Běžní uživatelé portálu si změny na první pohled ani nevšimnou. Nemění se vzhled portálu, ani jeho fungování. Malé odlišnosti ve výsledcích vyhledávání zaznamenají jen opravdu všímaví lidé.

Yahoo nové vyhledávání nasadila zatím u jedné čtvrtiny uživatelů. V následujících měsících ho hodlá využít také u mobilní verze Yahoo Mobile. Pokud se spolupráce osvědčí, Yahoo využije Bing v plném rozsahu. Rozhodnutí by mělo padnout v říjnu letošního roku.