Západním vyhledávačům už nestačí indexovat web několikrát za hodinu. Výsledky vyhledávání obohacují o „real-time zprávy", které přebírají z oblíbených sociálních sítí - Twitteru, Facebooku nebo MySpace. Zajímají se uživatelé o real-time výsledky vyhledávání? Vědí, kde je mají hledat? Přečtěte si výsledky výzkumu provedeného společností OneUpWeb.

„Real-time zprávy" se u většiny vyhledávačů zobrazují v pravém sloupci. Google dokonce výsledky propojuje s konkrétní geografickou lokalitou a zobrazuje je na Google mapách.

Společnost OneUpWeb do svého výzkumu zapojila 44 respondentů (ve věku od 18 do 50 let), které rozdělila na 2 skupiny. První skupině dala za úkol najít vybrané zboží a zakoupit ho. Druhá skupina měla o zboží najít co nejvíce informací. Všichni respondenti byli přitom pečlivě sledováni. Jaké byly výsledky výzkumu?

  • 73 % respondentů uvedlo, že se před výzkumem sreal-time výsledky vyhledávání nikdy nesetkalo
  • „real-time" zprávy zaujaly polovinu „hledačů informací", ale jen čtvrtinu kupujících
  • většina respondentů se o real-time výsledky nezajímala

Prohlédněte si heat mapu anebo si přečtěte podrobné informace o výzkumu!