Twitter spustil v beta-testování dlouho očekávaný analytický nástroj - Twitter Analytics. Dnes je přístupný omezené skupině testerů, ale již brzy jej budou moci používat všichni. A to naprosto zdarma.

Připomeňme, že první informace o Twitter Analytics se objevila v září tohoto roku. Již tehdy se hovořilo o tom, že nástroj bude umět:

  • počítat přechody z twittů na váš web;
  • označovat zprávy, které se častěji retwittnou uživateli a naopak nebo, které vedly k odlivu příznivců;
  • určovat „nejvlivnější" uživatele z vašeho seznamu přátel;
  • a mnohé další.

Dnes Mashable provádí první screenshoty z Twitter Analytics. Na screenshotu níže můžete vidět příklad, jak bude vypadat analýza reklamních twittů (Promoted twits) - zobrazení, kliknutí a retwittů.

Jak zdůrazňuje Mashable, více podrobností o službě bude k dispozici v nejbližší době, po vystoupení zástupce Twitteru na Web 2.0 Summitu v San Francisku.

Twitter Analytics