Google zdokonalil svůj editor pro správu inzerce AdWords. S pomocí tohoto bezplatného nástroje je nyní možné provádět hromadné úpravy a kopírování, používat šablony а také je nastavovat dle individuálních potřeb.

V nové verzi AdWords editoru mohou inzerenti kopírovat inzeráty najednou, například i pro několik projektů a zároveň je hromadně měnit, upravovat a vhodně kombinovat. „Například je možné vytvořit inzerát nabízející doporučení na běžecká cvičení (jogging) a k tomu přidat, pro uživatele z určitých regionů a měst, zmínku o místním maratónu nebo jiných sportovních akcích", uvádí se na blogu Google AdWords.

Tým Google AdWords rovněž začal testovat nové modely sociální reklamy - inzerce propojené se sociálními médii, které obsahují nejnovější záznamy z Twitter účtů inzerenta. Takže pokud chcete realizovat krátkodobé kampaně s často aktualizovaným obsahem, můžete do nové reklamy umístit a zobrazovat v ní nejnovější tweety.

Novinkou je také možnost řídit zobrazování reklam. Problém je, že se stále musí skutečný obsah grafických reklam upravovat z webového rozhraní.

Všechny šablony lze nastavovat a editovat samostatně přemístěním jednotlivých textových bloků nebo změnou jejich velikosti. V novém editoru AdWords je dostupných celkem 180 různých šablon, 100 typů písma a velký výběr barev.